facebook_icon

16/05/2018 ΨΗΦΙΑΚΟ (DIGITAL) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΨΗΦΙΑΚΟ (DIGITAL) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  
 

Share

806 total
609 photo
Views:
 
Sort by Date | Views
Το ICBS και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συνδιοργάνωσαν ημερίδα με θέμα: «Ψηφιακό (Digital) Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών», τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018, στο Ξενοδοχείο Holiday Inn Thessaloniki (υποστηρικτής της εκδήλωσης), στην αίθουσα Μενέλαος , από τις 18:00 έως τις 20:00.
Μετά από τους χαιρετισμούς του πρόεδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αντώνη Μαδρίνου και του κ.Τέλη Θωμόπουλου, ακολούθησαν οι εισηγήσεις. 
1ος Εισηγητής με θέμα: The direct booking war: πώς να βγει νικητής το Ξενοδοχείο σας. Ποια είναι τα εργαλεία για να ενισχύσει το ξενοδοχείο σας τις απ’ ευθείας κρατήσεις και να μειώσει τις προμήθειες προς τρίτους, ήταν ο κ. Γιώργος Φάσσας, ΜΒΑ, Σύμβουλος Ξενοδοχείων στο Digital Marketing και συνιδρυτής της Quotelier, μιας online εφαρμογής που επιτρέπει τα ξενοδοχεία να διαχειρίζονται τις απευθείας κρατήσεις τους.
2ος  Εισηγητής με θέμα: Οι προβλεπόμενες εξελίξεις στο εξωτερικό περιβάλλον και οι επιπτώσεις τους στις Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ήταν η κα Χρύσα Σαραβέλου: MBA, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.  
3ος Εισηγητής με θέμα: Ψηφιακή στρατηγική στο Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ ήταν ο κ. Χρήστος Δαμάσκος, ΜΒΑ, Σύμβουλος και εισηγητής επί θεμάτων Ψηφιακού Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ, διδάσκων στο ICBS.

Συντονιστής της εκδήλωσης ήταν ο Δρ. Ρήγας Τζελέπογλου, Πρόεδρος του ICBS.